PERSONLIG BRANDING, også på de sociale medier
Medarbejdernes aktiviteter på sociale medier smitter direkte af på virksomhedens image og bundlinje. Det kan vise sig at være enten en værdifuld kompetence eller et tabt potentiale.
Jeg løfter sløret for hvordan du og dine medarbejdere kan blive en integreret del af virksomhedens branding og markedsføring. Jeg inddrager blandt andet sociale medier som LinkedIn og Facebook som professionelt værktøj til personlig branding
Jeg har siden 2006 arbejdet med Networking som en del af markedsføring, både online og offline. Jeg var iblandt de første danske iværksættere som tog online Networking til sig, og har derfor årelang erfaring indenfor området.
Foredraget vil blandt andet omhandle:
- Hvordan markedsfører medarbejderne virksomheden på bedst mulige måde igennem personlige branding?
- Hvordan bliver medarbejderne gode historiefortællere på virksomhedens vegne?
- Hvilke virksomheder gør det godt, og hvilke halter bagefter?
- Hvordan skiller man sig ud, og bliver set på de sociale medier?
- Hvordan gøres det usynlige Netværk synligt og aktivt?
- Hvordan bruges Facebook og LinkedIn til at skabe et attraktivt erhvervsnetværk?
- Hvordan kan virksomheden skabe mere potentiale udelukkende ved små enkle tricks?
- Hvad skal virksomheder være opmærksom på når de vejleder medarbejdere i sociale medier?
Ønsker I at gå mere i dybden med specifikke problemstillinger, og lære endnu mere om praktisk anvendelse af de sociale medier kan I booke en Workshop.
Foredraget henvender sig både til ledelse og medarbejdere.
For mere information, se Honorar
eller Kontakt mig i dag!